26. september 2016

OUTFIT


Sweater - Envii       Taske - Zara       Bukser og solbriller - Mango       Sko - Adidas


Så blev det mandag - og for mig er det ikke bare en hvilken som helst mandag, for idag har min kæreste og jeg nemlig et-årsdag. Så i aften skal vi ud og spise på Spuntino for at fejre det, og det glæder jeg mig virkelig til, da jeg kun har hørt godt om stedet.

Jeg havde kun én forelæsning idag, og efter den tog Amalie og jeg lige ud og fik taget lidt outfitbilleder. Som det måske fremgår af billederne (sammenlignet med sidste outfitindlæg) fik jeg igår klippet 20 cm. af mit hår. Jeg er rigtig glad for det, men jeg skal lige vænne mig til den kortere længde. 

Jeg har forresten oprettet bloggen på Bloglovin', hvor man er mere end velkommen til at gå ind og følge.

♥ Laura

Ingen kommentarer: