29. september 2016

VENINDEBOG - HVEM ER JEG?



Sæt - Vero Moda       Ur - Pandora       Sko - Adidas       Taske - Zara       Solbriller - Mango

Selvom jeg har skrevet "startindlæg" for ikke ret længe siden, tænkte jeg, at det kunne være meget sjovt at præsentere mig selv på en måde, som ikke bare er navn, alder og bopæl, og da jeg næsten lige er flyttet, fandt jeg i en gammel kasse min gamle venindebog. Så jeg blev inspireret af den måde, hvorpå vi lærte hinanden at kende, da vi var små, og tænkte, at det skal vi da ikke snydes for, blot fordi vi har haft et par fødselsdage siden. Så her kommer mine aktuelle svar på nogle af disse venindebogsemner:

Navn: Laura Christensen
Fødselsdag: 31. juli 1996
Status: I forhold
Når jeg er alene, kan jeg godt lide at: synge - højt og længe.
Jeg er gladest, når: dem omkring mig er glade, og når jeg ved, hvad der skal ske - jeg er utrolig dårlig til at afvige fra planer, som jeg har inde i hovedet.
Jeg savner mest: min morfar. Selvom jeg kun kendte ham det første år af mit liv, kan jeg nogengange savne det at kende ham. Jeg savner også at være barn og ubekymret.
Jeg føler mig tryg, når: jeg er omgivet af mennesker, jeg holder af, og som holder af mig. Og når jeg ligger i armene på min kæreste - så er der altså ikke ret meget, der kan ramme mig.
Det gør mig stresset, når: jeg ikke ved, hvad der skal ske, og jeg mister overblikket over planerne i mit hoved. Eller endnu værre; hvis planerne slet ikke når at falde på plads derinde, før de sker. Uha, så kan min verden falde sammen.
Familie: Jeg kommer ud af en kæmpe, sammenbragt, moderne familie. To forældre, to pap-forældre, to "hel"søskende, fire "pap"søskende og en "halv". Normalt plejer jeg dog bare at sige, at jeg har fire forældre og syv søskende - for sådan føles det helt indeni.
Drømmejob: Noget inden for kommunikationsbranchen.
Yndlingsrejsemål: Barcelona.
Drømmerejsemål: Maldiverne.

Der er så mange andre spørgsmål, man kunne stille, men her er i hvert fald et lidt bredere billede af, hvem jeg er.


Ingen kommentarer: