4. november 2016

AUTUMN: COLOURFUL WISHES


/1 - Ganni       /2 - Zara       /3 - Ganni       /4 - Mango       /5 - Mango       /6 - Zara

Nu skrev jeg i forgårs et indlæg om, hvordan jeg har tænkt mig mentalt at overleve vintermånederne, og jeg kan nu tilføje, at taktikken er udvidet til også at indebære farver og blomster. Jeg skal altså virkelig opmuntre mig selv til at komme igennem disse kolde, mørke måneder, og at det så også giver anledning til at shoppe, gør vel ikke noget, vel? 

Jeg købte igår fire bundter blomster til mig selv, som nu står og pryder mit ellers meget hvide værelse. Derudover var jeg igår i Zara og blev meget inspireret af al det blomsterprint, man kan finde i både deres men også mange andre butikker for tiden. Jeg kom da også lige til at købe denne... ups. 

Ovenstående billede viser seks af mine bud på farverige og/eller blomstrede items, som jeg meget, meget gerne ville være indehaver af! Men måske min SU-konto skulle tage en slapper efter både vinterjakke og -støvlekøb og mit lille spontane Zara-køb igår. Vinterstøvlerne viser jeg snarest!

Ingen kommentarer: